Translate

onsdag 3 oktober 2012

Guddotter häng och en Bastian

En agilitystjärna?
Välkommen till vår gemenskap Bastian! Det nya tillskottet i vår stora familj. Han fick ett nytt hem hos min bästa vän Frida och hennes familj igår. Jag 
fick äran att hänga ihop med honom idag. En liten sotsvart blandras mellan llhasa apso och dvärg pudel. Samma energi som Pluto. Lugn, men mer trygg. Han bits inte och han är nyfiken och samtidigt har han nåt där så jag tror att han kan bli rolig att träna.

Min fina guddotter och jag hängde ihop ett tag.
Samtidigt som jag var där så passade jag på att hänga lite med min bedårande guddotter Alma. Dagen till ära tog hon sitt första halvsteg själv idag, dvs hon flyttade ena foten framåt innan hon tog tag i soffkanten. Vilken pärla hon är! Och glad. Och charmig, och förtrollande!

Inga kommentarer: