Translate

söndag 1 april 2012

April


Nu är det april. Nu kommer våren göra intåg ordentligt i mitt liv. ÄNTLIGEN! Det finns så mycket spännande att göra den här månaden. Till att börja med går jag in i den här månaden, lättare än vad jag varit på kanske 2 år. Och bara det är ju hoppfullt. Det håller mej spänd inför kommande veckor! Sonen blir 7år. Helt otroligt. Är jag 
mamma till en 7åring? Lilla Alma kommer att döpas och Kristin ska få sin efterlängtade bäbis, som skulle ha kommit ut i början av den här veckan. Men april barn är ju mysigt. Min faster fyller år idag; GRATTIS! och det gör hon också lättare än på länge, JÄTTE GRATTIS! 


Vi kommer att tävlingsdebutera. Vilket är asnervöst just nu eftersom det går verkligen ankskit med träningen. Funderar på att stryka Bobbo, så illa är det. Men vi får se hur det går kommande veckan. Vi har ju inte tränat i april än..... 
Världens bästa vän Frida fyller år den här månaden och jag känner mej så där härligt förälskad i min underbara Marcelo. Det känns som det kommer gå bra nu.

Inga kommentarer: