Translate

måndag 9 april 2012

Ger resultat!

Jag är så glad. Jag är verkligen det. Min kropp svarar, jag räknar intag och utgifter. Och summan blir minus. När hände det senast? Samtidigt är jag rädd att bara för att jag berätta så kommer kroppen reagera och återgå till fel system. Under två veckor har jag arbetat med suget, lusten och resultatet är vad kanske vilken normal människa som helst skulle uppnå. Men min kropp är inte som vilken människas som helst. I 20 år har jag kämpat med sjukdomar och obalanser som andra, och knappt jag själv, kan förstå. Jag har varit tröstlös, gråtit, förbannat, pockat, lockat, bönat men inget har hjälpt. Två veckor är kort tid. Bakslagen ligger nära. Men jag har presterat mer på 2 veckor än vad jag gjort de senaste 4åren. Så jag glädjer mej. Jag hurrar. Sakta men säkert har något hänt. Jag har slutat med alla mediciner. Jag har inte hamnat i trötthetskoma. Jag är här. Jag lever. Jag lyssnar till kroppen. Och nu börjar det ge resultat på det jag drömmer mest om. Åh vad jag hoppas att det fortsätter så här!

Inga kommentarer: