Translate

onsdag 25 april 2012

Tung dag

Det har varit en tung dag idag. Egentligen vet jag inte varför. Det började bra, jag var utsövd kom pigg till jobbet men sen blev det väldigt, väldigt tungt. Och jag vet inte varför. Det var inga jobbiga lektioner. Inga bråk, inga taskiga kollegor. Allt var liksom bra. Men jag blev tung i kroppen, en aning stressad och sen gick det utför.  Jag som inte kan rita satt och klottrade på dagordningen under halva kommunfullmäktigemötet. Det brukar jag inte göra. Istället gillar jag att vara där. Det är en rätt trevlig tillställning. Men idag - seg- jag. Nu är klockan över 22.00. I morgon klockan 7 ringer det på dörren. Tills dess måste jag få bort datorn och trasslet med sladdar bakom TV:n. Lite missnöjd är jag att Marcelo och Patte inte har läst det under de timmar de varit hemma.....men de sover nu så jag har ingen att gnälla på..... Nej bäst att ta itu med eländet. I morgon rivs halva innanmätet på huset upp. Och jag behöver sova!

Inga kommentarer: