Translate

måndag 1 augusti 2011

Bobbo tävlar






Bilderna från Emma Loorents har kommit. Så här kommer ett axplock från tävlingen förra torsdagen, Nu på torsdag smäller det igen. Ytligare en inoff. på klubben. Det blir genrepet för mej inför helgen. Så förhoppningsvis kan jag lämna barnen hemma och koncentrera mej på att göra bra resultat. Och att kunna hjälpa till och vara lite funktionär. Så jag inte vimsar bort den tävlingen också. Att glömma banan är sånt jag ahr lidit av i många år, och det har ställt till det för mej förr. Trodde det var över nu. Men icke-icke. Nåväl 5 fel och en tredje plats är inte fy skam, hopploppen verkar vara de som går bäst för oss. Min underbara Bobbo.

  

Dessutom startade ju även Stora N i torsdags. Han gick gjorde sitt första felfria lopp - 6år gammal, och blev två i loppet. Jag är stolt som en tupp, som mormor skulle säga.
Ansatsen ser väldigt tokig ut på bilden. Men Bobbo rev inte.
Än är han smidig, fast han börjar bli gammal.

Inga kommentarer: