Translate

fredag 26 augusti 2011

Spinn spinn

Eleverna väntar på sin tur på duo-brännboll
Dagarna rusar på i oroväckande högt tempo. Men nu är det slut på det. Eller, snart är det slut på det. på måndag börjar mitt schema och då jobbar jag bara de timmar jag ska jobba. Vilket betyder att jag nog, kanske kommer att hinna med att tvätta,laga mat och promenera igen. Just nu känns det som jag inte hinner nåt.I dag var en ganska soft dag på jobbet. Och det behövde jag. Vi var på en idrottsplats och hade anordnat tävlingar mellan sexor och sjuor. Vädret var perfekt och jag behövde inte flänga runt så mycket. Vi gjorde även judo debut för säsongen. Som jag svettades.... I morgon, tidigt så kommer jag hämta upp Frida och vi kör till Karlstad för att tävla Bobbo och debutera Pluto i freestyle. I går kväll var min kusin Neli här och kollade på en träning. Sedan blev hon kvar till timmen sen och samtalet som vi hade stärkte min själ massor. Älskar att samtala! Så även om livet spinner på lite för fort just nu så är det himla skoj!

1 kommentar:

Neli sa...

Ja det är mysigt att bara sitta o prata om allt och ingenting, bara låta världen snurra på utanför och bara vara. Det blir allt för sällan man tar sig tid till sådant tyvärr! Det är alldeles för mycket "jag ska bara" och "i morgon ska jag ringa"
Tack för en härlig kväll!