Translate

onsdag 17 augusti 2011

Tredje morgonen

I dag är nog värsta dagen. Jag hoppas det i allafall. Tredje dagen med att gå upp tidigt, fixa barnen inför frita och dagis, mej inför arbetsdagen. Frukost, promenad med hundarna och sedan många, långa timmar med möten med kollegor. Det brukar ju vända efter tredje dagen. kroppen börjar vänja sej vid tidiga mornar. I dag är det himla segt. Frågan är om jag hinner i tid.... Kroppen vaknar inte. Och nån promenad med hundarna nu på morgonen är det inte till att tala om. Får åka hem på lunchen. Ja, för nu bor jag ju så nära jobbet att det funkar. Hoppas på en bra dag idag. För alla!

1 kommentar:

Susanna sa...

Hej brukar läsa din blogg o uppskattar den verkligen. Vet inte vad med jag tycker det är supernice att läsa den. Ja anledningen att jag gör ett inlägg här som inte ens har med det att göra är att jag hoppas du ser den snart.

Undrar bara om det ine är eran sköldpadda de hittat i sörping?????? stod i NT igår. Eller har er kommit till rätta???