Translate

tisdag 31 maj 2011

La reseña

Jag har en spanska uppgift kvar. Det känns som en repris i favorit. Jag kämpar mej nätterna igenom för att lösa det. Men det är liksom tröstlöst. Känns som om jag aldrig kommer fixa det här. Det går så seeeeegt.  Dessutom har jag blivit varnad om att det inte gick så bra på en av uppgifterna. Så den måste jag rätta. Nu har jga trots allt lyckats komma upp i 600ord. 400 kvar, innan jag kan lägga recensionen åt sidan. Det hade inte varit lika svårt om jag bara vetat vad jag skulle skriva! Men det är bara blankt. Och jag kämpar med grammatiken. Tycker det är vedervärdigt just nu. Det är som om man klampar i klibbigt tuggummi som står en upp till knäna. Jag längtar efter lite lugn och ro i livet nu! Vara klar med allt till universitetet. Ha ett bra jobb som väntar till hösten. Lite mer pengar i kassan och förmågan att kunna banta.... Det är väl inga omöjliga mål? Nu är klockan snart halv tre på natten. Om jag överhuvudtaget ska palla med morgondagen måste jag gå och sova nu. Oavsett om jag är klar eller inte med spanska uppgiften! Bläääää!

Inga kommentarer: