Translate

måndag 30 maj 2011

Jobbansökan

Istället för att göra det jag borde göra. Det jag måste göra. En livsnödvändighet.... så har jag letat efter nya jobb. Tyvärr finns det inte så många att söka och jag gissar att det kommer finnas 40 sökande till varje plats. Men jag kan ju bli den lyckliga som får det jobbet jag verkligen vill ha. Undra om det är nån som är intresserad av att ge mej tjänst som so/sp lärare..... Tillskillnad från för ett par veckor sedan fanns det nu två jobb jag hade behörighet och lust att söka. Sen ska jag göra en fuling och ringa runt och erbjuda mina tjänster. Kanske vinner jag nån gunst den vägen? Platsbanken är ganska bra. Man klickar sej fram till lite jobb, slänger iväg ett mejl och vips har man sökt nytt arbete. Håll nu tummarna för mej. Det är speciellt ett jobb som jag skulle vilja ha. Det andra är ett vikariat....Och jag vill ha en tillsvidare anställning. Men ett termins vikariat funkar ju också. Lön på kontot är rätt skönt.

2011-05-26Klockaretorpsskolan söker speciallärare/specialpedagog 100%Norrköpings kommunNorrköping
2011-05-26Förskollärare till HyllanNorrköpings kommunNorrköping
2011-05-26Förskollärare till Hultstugans förskola i KolmårdenNorrköpings kommunNorrköping
2011-05-25Behörig lärare i Svenska och So!KUNSKAPSSKOLAN NORRKÖPINGNorrköping
2011-05-25Yrkeslärare storkökJB Education AB - NorrköpingNorrköping
2011-05-25GymnasielärareJB Education AB - NorrköpingNorrköping
2011-05-25GymnasielärareJB Education AB - NorrköpingNorrköping
2011-05-253 Förskollärare till Solstenens förskolaNorrköpings kommunNorrköping
2011-05-25Norrköpings bästa lärare i Religion och FranskaTeoretiskaNorrköping
2011-05-25Hemkunskapslärare till Mosstorpskolan

Inga kommentarer: