Translate

onsdag 4 maj 2011

En glimt av vad som kommer

I dag ska jag få träffa dem. Jag är så förväntansfull!. Tycker det ska bli så spännande.


Bland de jag känner så verkar alla andra så coola. Det är ju deras första gång med. Varför är det bara jag som är så här? Är det nåt fel på mej? Hi hi, kan inte låta bli att skratta högt. I dag ska jag få träffa lärarna till min son. de som ska vårda och älska och uppfostra mitt första barn de kommande två åren. Vad jag har hört så är de jätte bra. Och det hoppas jag! Stora N är fantastisk på många sätt, men han har också sidor som behöver stärkas och ses. Han är oerhört känslig min kille. Med viss nervositet ska jag lämna honom till nya vuxna, barn som jag inte känner och en organisation jag inte kan. Samtidigt är han så redo för det här! Jag tror skolan kommer bli helt rätt forum för honom. Och jag hoppas han kommer bli bättre behandlad, hitta bättre kompisar och att föräldrarna till dessa vänner är skyssta nog att ha i min närhet. Vi startar ett nytt liv i höst. I dag ska jag få en glimt av den när vi, jag och Marcelo ska på föräldramöte.

Inga kommentarer: