Translate

torsdag 6 oktober 2011

Vab



Hösten är verkligen här nu, med fina färger och VAB
Jag får vara hemma idag. Lilla N har feber och har ont i huvudet. Ömsom superpigg och ömsom en liten ynklig bäbis. Barnen har varit  förskonade från sjukdom det senaste halvåret. Jag är gärna hemma med mina tjejer. Det var länge sedan vi fick heldagar tillsammans i lugn och ro. Dessutom kommer ju Stora N hem efter skolan och kan vara med och mysa. Jag har tagit med mej massor av prov som ska rättas under dagen. Så visst kan jag beta av lite arbete hemma också. Men vi får se vad dagen har att erbjuda.
Lite hundträning? Det är ju bara några dagar kvar tills nästa tävling. Lite tvättning och städning? Huset behöver piffas upp en aning.Om man uttrycker sej lite milt. Kanske sova ikapp lite av nattens förlorade sömn...... en superhet, skrikande liten tjej är inte bästa sömnpillret om man säger så. Hmmmm...jag undrar om dygnets timmar räcker till allt det där?

Inga kommentarer: