Translate

måndag 24 oktober 2011

Några bilder med nya kameran

Jag tog en hel del bilder med min nya Canon. Mycket natur blev det. Jag är långt ifrån nöjd med bilderna, men nu i första skedet är jag mest intresserad av att hitta tillbaka till "bilden". Mycket av det tekniska kommer så småningom. Under helgen avr jag intresserad av hur kameran fungerade i olika ljus. Vilka slutartider jag kunde hålla medan bilden fortfarande blev skarp osv. Det resulterade i många suddiga bilder som gått raka vägen ner i papperskorgen. Kul var det iallafall att börja igen lite smått. Här kommer ett litet axplock. Alla är inte av bra kvalité men jag tänker spara dem ändå. Alltid lär jag mej någonting av varje bild. Om ett halvår med mycket fotande kommer jag vara mycket bättre. Då har dessutom större objektiv.....








 






Inga kommentarer: