Translate

torsdag 31 mars 2011

Aj i ryggen igen!

Så var det dags igen. Ett ryggskott till. Besök hos napprapat, akuten och massor av piller senare är jag fortfarande helt super kass i ryggen. Jag går som en banan. Och står jag på mitt högra ben når inte det vänstra ner i backen. Det säger en del om hur sne jag är... I dag ska jag på en behandling till. så då hoppas jag bli ok nog att kunna gå och sova ordentligt. I dag gick jag och Jonna ca två km, kanske 1½, det tog en timme.... så fort går det inte... Men värst är det att göra allt det som behövs göras i en familj. Den som tar mest illa vid sej är Stora N som igår kväll grät för att han var så rädd för min aj aj rygg. Men jag hoppas vara bra i eftermiddag. Tror dock inte chansen är så stor. Jag är väldig illa därann...

Inga kommentarer: