Translate

lördag 19 mars 2011

Med en doft av.....äckel

Det luktar sopor i mitt hem. Jag tänkte byta ut det mot blöt hund....


Anklagad; Luktar illa
Dom; SKYLDIG
!
Det luktar riktigt illa i vårt hus. Antagligen är det nåt från påsen med plast som åkt ut när jag kastat de och som nu börjat lukta illa. Med andra ord är städning av sopskåpet högt upp på prioritetslistan. Tyvärr tror jag inte det räcker för att doften här hemma ska bli som vanligt igen. Golven har inte skurats på hiskligt länge så de behöver baddas i god citrusdoft. Sen luktar mina hundar mindre gott just nu. Speciellt Bobbo. Marcelo hatar doften av blöt hund, därför försöker jag bada dem när han inte är på ingång. Så det blir dagens stora  projekt. Pluto badas på mindre än fem minuter. Bobbo tar en halvtimme att duscha. Schampot lämnar aldrig hans päls.... En anledning varför jag drar på det jämt. Men nu är jag trött på ett grisigt hem, så nu är det dags för mej att göra en upprustning. Sedan är det uppsatsläsning, opponering och busfabriken som gäller idag. Vi ska handla inför kalaset i morgon och köpa present till Leo som har riktigt ståtligt discokalas på Harry´s på måndag kväll. Jag undrar om timmarna räcker till detta dygn? Kanske tur att Stora N väckte mej halv sex i morse.....

Inga kommentarer: