Translate

tisdag 15 mars 2011

Så var det gjort

Nu är det för sent. Nu är den iväg skickad. Färdig, för den här gången. Jag har knappt sovit på fyra dygn. Jag är svettig efter fotbollen, måste duscha. Sen har jag fått partiets godkännande för att driva kampanjen vidare på distriktsnivå. Till nästa års kongress kommer det finnas ett färdigt förslag. Lagar måste ändras. Och jag ska kämpa för det. Pedofiler ska inte skyddas och barnen lämnas ute i kylan. Nu börjar fiskandet av partiröster i hela länet. Så lite har jag fått gjort idag. Nu in i duschen o hopp i säng. I morgon möte om den nya läroplanen.

2 kommentarer:

Sachiko sa...

Du har min röst!

Åza Diaz Mägi sa...

Det var rätt kul faktiskt å få med partiet. Och få reda på hur jag ska gå till väga för att engagera alla mp;ister i hela Östergötland.