Translate

torsdag 3 mars 2011

Magsjuka light

I dag vabbar jag för första gången på sex år. Dagen ska ägnas åt att handla och skriva, skriva, skriva! En novell på spanska och uppsatsen ska vara klar nu. Det bara dras ut på tiden hela tiden. Jag blir så arg på mej själv! Sen är det inte det lättaste att skriva med en liten N i knät. Och två stora som tycker jag är frånvarande trots att jag fysiskt finns här. Det ska bli så skönt när jag skickat in den, när jag fått mina kompletteringar och är klar!!!! Mellersta dottern kräktes två gånger häromnatten och magsjuka råder på dagis. Så rädslan för att smitta ner andra gör att vi är hemma även idag. Alla tycks må bra och det är skönt. Kylskåpet  är tomt och det gör att jag trots allt måste till affären. Men jag tror inte det var magsjuka. I sånna fall var det magsjuka light.

Inga kommentarer: