Translate

lördag 19 mars 2011

Färdigt!

Nu har jag städat färdigt för i kväll. Vårt sovrum är fortfarande ogjort, men det tar jag i morgon. Mu luktar det mycket godareJag trodde ärligt talat inte jag skulle hinna allt det jag gjort idag.;


 Bada hundar, skura sopskåpet, till Busfabriken, köpa present, handla till i morgon, laga mat, dammsuga, skura golv, plocka undan allting, våttrorka alla listor, dörrar och skåp, skura badrummet, städa tvättstugan, ta hand om all tvätt, läsa en uppsats, borsta hundarna, prata med Nettan, ut med hundarna, blogga, leta evenemang till i sommar och föra in dem i kalendern, skällt på Lilla N, skällt på Mittimellan N, kramas med Marcelo, gosa med Stora N, busat med flickorna och haft dans lektioner med alla barnen. 


Stora N har somnat. Mittimellan N försöker närma sej mej medan jag fortfarande surar sen hon kleta bajsborste på toaletten, efter att jag skurat den. Nu ska jag natta barnen och ge mej i kast med uppsatserna igen. Klockan är snart kvart i tio, bara 14 timmar kvar tills kalaset börjar! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får inte stora N lite för mycket upp märksamhet ?

Åza Diaz Mägi sa...

Det tror jag inte. Tvärtom är det Lilla N som stjäl mej hela tiden så jag får se till att de andra två oxå får egentid med sin mamma. Stora N är mest självgående och glöms lättast bort...