Translate

fredag 18 februari 2011

Sista arbetsdagen

Så var sista arbetsdagen gjord inför lovet. Senaste veckan har jag studsat som en pingpong boll i ett flipperspel. Problemet har varit att jag bara studsat mellan samma två stationer. Jag gillar att ha mer att göra i mitt liv. Ha en balans mellan allt. Hem-jobb-hem-jobb-hem-jobb. Jag har saknat mina vänner oerhört mycket denna vecka. Jag har saknat människor som älskar mej. Jag har saknat att träna och jag har saknat att umgås med mina hundar. För även om jag träffat dem varje dag och tagit promenader har vi tre inte kunnat hänga och träna som vi brukar göra. Det ska bli skönt att nu under sportlovet hänga med dem, sitta framför datorn och skriva och göra allt det där som jag började bli trött på för ett par månader sedan. Jag älskar att ha ett jobba att gå till. Jag hatar att jag är borta så mycket hemifrån och ändå bara får halva lönen. Jag har bett att få 100% till nästa termin. Vi får väl se om jag får vara kvar. Tydligen behöver en del människor gå....ekonomin är inte så bra i skolan just nu. Ändå är det ett stort antal elever som kommer till skolan nästa termin. Så vi får väl se vad som händer. Nu ska jag njuta av mina barn och att få sova länge i morgon!

Inga kommentarer: