Translate

måndag 21 februari 2011

Min kille.

Sen kväll. Sambon jobbar. När kommer han? Han har lovat kärlek i kväll. Jag längtar att få ligga i hans famn medans hans håriga bröst kittlar mej i näsan. Jag saknar hans doft och hans mjuka hud. Det har varit många nätter med barn i sängen, trötta ögon och aj aj i kroppen ett tag nu. Vi har delat säng men legat miltals från varandra. Så långt borta att det kunnat vara olika rum. Familjeliv och spirande kärlek går inte alltid hand i hand. Jag älskar honom. Så hjärtat värker. Han ringer och fnittrar förjust att han är kär i mej. Om ett par veckor firar vi 19½ år. Det är magiskt. Förunderligt. Så många år. Så mycket nytt vi lär om varandra hela tiden. Han är stadig som en klippa, vacker som en solnedgång, spännande som ett äventyr och omväxlande som en storm. Min stolta chilenare. Min kille.

Inga kommentarer: