Translate

lördag 12 juni 2010

Ny hylla

VARNING FÖR INTIM SNACK, SK TUTT-PRAT!


För ett par veckor sedan fick jag nog. I fem år har jag gått i amningsbh. Samma dessutom. Vid några få tillfällen har jag letat efter nåt nytt, men min storlek är lite svår att få tag i. Stor både runt om och själva bysten. Inte lätt där modet föreskriver B-kupa och ett omfång på 75. Inte min kopp av té så att säga. Bh i min storlek kostar runt tusenlappen. Och så snål är jag att jag vägrar köpa nåt för så mycket pengar! Så var det rea för ett par veckor sedan och jag slog till. Visserligen var kupan bara D men för en så billig penning så kunde man ju prova. Amningen har ju urlakat brösten en aning. Det blev katastrofalt. Byglarna var obekväma och tuttarna hoppade ur och den klassiska fyr-tuttarna skapades då mina bröst delades i två delar av den alldeles för lilla kupan. Inte snyggt, inte bekvämt och intye så sexigt när man ständigt gick och drog in brösten i kupan igen.


Så var jag häromdagen och uppdaterade min garderob inför sommaren med de presentkort jag fick i julklapp. Och då hittade jag dem. TVÅ stycken bh:ar som blev ett stöd för min arma byst. Två stycken Bh:ar som mina bröst fick plats i. En bra storlek på kupan, en bra storlek för omfång. De var bekväma och helt plötsligt fick jag en helt ny hylla! Ett lyft för 159 kr! Jag känner mej som en helt ny människa nu när brösten inte längre ligger nere vid midjan och dallrar! Byglarna känns inte, det är bekvämt och livet känns lite roligare!

Inga kommentarer: