Translate

lördag 12 juni 2010

Blogg stopp.

Ni kanske har märkt att jag varit lite dålig på att ta mej tid att sätta mej framför datorn på sista tiden. Under lång tid har försummat min familj för skolans skull och jag har inte velat ta tid från mina barn för att sitta vid datorn. Nu har vi sommarlov och jag känner att det är dags att ta igen lite förlorad tid. Mina barn är värda en mamma som ägnar 100% av sin tid till att få dem känna sej som de mest speciella barnen i världen. Dessutom har jag lovat dem att bli en bättre mamma efter att vi firade av året med glass i torsdags. Nu är det dags för mej att stå för det löftet. Så ett par dagar framöver kommer jag att låta datorn stå avslagen. Jag ska hitta min inre harmoni, mina bra mamma kvalitéer igen. Jag ska bli närvarande, glad och försöka hitta mej, borta från all stress. I några dagar ska jag andas, kramas, gosa, andas, meditera och skratta. Så bloggen kommer vila en stund. Jag kommer tillbaka om ett par dagar, utvilad, fräsch och lite bättre (hoppas jag!)

Tills dess, kram på er och hoppas solen må lysa över oss alla!

Inga kommentarer: