Translate

fredag 4 juni 2010

FÄRDIG!


Jag kan knappt tro att det är sant. Men nu är det gjort. PM skiten är iväg skickad! Idag har jag läst igenom allt och fixat till referenserna, och jag är klar. JAG ÄR KLAR!!!!! Nu ska jag sitta ner hela helgen och känna yttligare lite stress rinna av mej som vatten på en gås. Jag ska njuta av känslan när stenarna lämna mina axlar, och själen ska bli lättare. Dessutom gick jag upp med mobbnings-uppsatsen igår och blev godkänd plus att resultatet av biologi kursen kom och där är jag också godkänd. Så 50% av mina 150% är godkända redan nu. På onsdag går jag upp med mitt PM och sen har jag en vecka att ägna åt att fixa till det som inte blev riktigt bra. Klarar jag det plus straffuppgiften jag ska göra på måndag så har jag fixat den här kursen också. Så nästa vecka är det genomläsning av allas PM som gäller plus de två straffuppgifterna. På Torsdag ska allt vara färdigt! Då tar jag sommarlov.
Som jag ska njuta!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: