Translate

måndag 13 juli 2009

Hatar dej!

Det är ingen bra dag idag. Tycker alla är egoistiska svin som borde sluta vara så själviska. Kanske har det med att göra med den fanatiskt mörka molnet av trötthet som seglade över mej igår och som ännu inte har försvunnit. Ingen har gjort något idag. Kanske det som är felet....Skärp dej har jag lust att ryta åt någon, men åt vem? Vem är jag arg på? Måste man ha en anledning att känna så här? Kan själv inte komma på någon, förutom algblomning, Östersjöns fiskdöd, pedofiler, folk som sprider dynga om andra och några andra helt oresonabla orättvisor i världen.

Jag saknar att skriva, men jag får inte till tiden. Jag saknar att fota men kan inte hitta tillbaka till den skicklighet som jag en gång besatt. Kanske ska skaffa ny kamera?

Jo jag är arg på min externa familj som inte uppskattar mej. Jag finns, jag lever och jag ÄR ROLIG!!!!

Kanske ska jag ha mens snart....

Förlåt.

Inga kommentarer: