Translate

söndag 2 februari 2014

Vallar familjen!

Familjepromenad
Söndagen vaknade jag och var riktigt rörlig i ryggen, två tabletter sen var jag i toppform! Barnen var dåliga under natten men jag tvingade ut dem och hundarna på promenad efter frukosten. Åh vad jag hade velat skriva att vi skrattade och hade det trevligt medan hundarna skötte sej exemplariskt. Men det kan jag inte. Jag törs knappt erkänna vad som hände...... Allt började bra. Vi hade kul, ungarna lekte i snödrivorna, hundarna nosade upp spår och arbetade för sej själva. Lite pigga var de, de nästan började leka med varandra. Och det inte ofta Bobbo tar en lekinvit från Pluto! Men sen började gnället, Bobbo slutade lyssna och håll alldeles för långt avstånd från oss och Pluto.... han.......nej jag kan inte säga det...... okey.... han...... kissadepåengranne! Han nosade på skorna, sedan vände han sej och lyfte på benet. Tur i oturen missade strålen och grannen märkte inget. De andra 
grannarna vi träffade kisspinkade han inte på sån tur var! Nu på kvällen har jag tränat Pluto lite i UT-kommandot. Något som Bobbo är expert på och som jag aldrig lärt Pluto, men blir skit irriterad när han inte kan! Så nu ska det bli ändring på det! 

Inga kommentarer: