Translate

torsdag 6 februari 2014

gnällsjuk

Här kommer ett gnällinlägg. Jag varnar innan, för gnäll är inte alltid det man har lust att läsa.  Jag mår inte bra och då kommer allt i kapp mej. allt det där jag inte tar itu med. 
Jag ringde ju om läkartid för några veckor sedan och fick istället komma på provtagning och sen skulle läkaren höra av sej. Har han gjort det? Nej! Igår ringde jag upp och bad att få en tid. Och det fick jag väl efter lite om och men. Just nu kajkar kroppen ordentligt, självklart mer eftersom jag inte mår bra. Ryggen värker och jag vill inte alls, jag är så trött och matt...... huvudet är inte alls med. Händerna är svullna och domnar så jag knappt kan använda dem. Varför kan inte jag bli frisk efter ett tag som alla andra? Jag blir galen. Jag tycker jag sköter mej. Jag är duktig. BLÄÄÄÄ! Nu har jag beslutat mej att bege mej på ayurvedan igen lite mer ordentligt, som förra året. Jag mådde faktiskt bättre då. Och så länge jag inte får hjälp av de såkallade experterna är jag ju hänvisad till min gamla kunskap. Men det funkar ju inte.... så ekorrehjulet har inte stannat för mej. Men prio ett är nu att kurera mej från sjukan jag åkt på, illamående, huvudvärk, ont i kroppen och dålig i magen.....

Inga kommentarer: