Translate

lördag 22 februari 2014

SJUK, NU?

Nej, nej, nej. Jag vaknade och kände att jo men visst, nu är jag sjuk. Ont i halsen, täppt i näsan och bomull i huvudet. I dag är det rid-dag. Ska till ridskolan och träna, jag tycker ju det är så skoj! Sedan är det kalas för Mittimellan N:s kompisar. Sent om sider, bara 1½månad efter hennes riktiga födelsedag. Men det har ju varit lite mycket några veckor nu, av förekommen anledning. Skridskokalas står på schemat. I morgon ska hon till ett annat kalas och jag MÅSTE plugga. Har inte börjat än!  Sedan börjar ju jobbet på måndag och varje eftermiddag har jag något inbokat. Det är socialnämnd, tandläkare, universitetet, jag ska på utbildning och har en del möten. Veckan är så späckad! Jag har verkligen INTE tid att vara sjuk nu! Jag har tagit en Ipren och hoppas att jag kan dölja kroppens tunghet. Förhoppningsvis blir det inte värre än så här. Hatar att vara sjuk när jag inte har tid!

Inga kommentarer: