Translate

tisdag 22 januari 2013

Tung Tisdag

Tisdagar är inte min favorit dag längre. Sista lektionen på jobbet är alltid ett stort kaos. Det betyder att jag går hem helt slut i huvudet och hämtar barn, åker iväg på aktivitet, kommer hem lagar mat och behöver aktivera hundar på det. Det är inte så att jag är ledsen efter ett par timmar, mer slutkörd, uppe i varv och lite smått förvirrad samtidigt. Weird!

I dag kom Bobo och hjälpte mej med datorn som fått spelet och kuckiluckar på de mest enerverande sätten. Han var snäll och satte plåster och körde hot metoden på datorn. Efter flera timmar så sa han att han att min dator behövde komma på överlevnadsläger hemma hos honom. Så nu får kukickandet sina fiskar varma! Jag skockar förnöjt och är oerhört tacksam att det finns människor, fina människor, runt mej som kan fixa med sånt som jag är riktigt, riktigt usel på! Tack snälla Bobo! Min favorit är ju min stationära. Jag gillar stationärt även om jag lärt mej leva med bärbara. Nu ska jag surfa runt lite innan sängdags. I morgon väntar plugg, för jag har väl nämnt att jag ska börja ha fysiklektioner? Det var länge sedan jag läste fysik. Behöver bättra på kunskapen lite innan jag lär ut till mina elever på måndag!

Tjillivippen!

Inga kommentarer: