Translate

onsdag 9 januari 2013

Höstens schema

Jag håller på att titta över schemat för hösten. Det verkar som det kommer gå... käpprätt till stressverkstaden. Hur sjutton ska jag överleva? Men jag ska försöka göra ett slaviskt schema och sedan följa det. Allt för att hålla stressen på rätt sida av stressometern. Det är judoträningar, fotbollsträningar och kör för ungarna. Det är lydnadsträning, agility och freestyle för Pluto. Aktivering och tricks för Bobbo. Själv har jag arbete, heltidsstudier, egen träning, matlagnning och städning plus att jag är huvudansvarig för resten av familjens träningar. Men jag känner mej optimistisk och stark så jag hoppas att det går vägen även denna termin. Innerst inne trivs jag med att ha mycket att göra och den här terminen blir det ju ljusare och ljusare, alltså roligare att göra saker och fler timmar att använda på dygnet. Man få se livet på den ljusa sidan, allt vi gör är ju kul!

Inga kommentarer: