Translate

tisdag 1 januari 2013

2012

Dags att knyta ihop säcken för 2012. vad var jag med om? Vad var bra? Vad var mindre bra? Många händelser faller ju i glömska men jag ska försöka spalta upp året som jag minns det!


Händelser under året:

  • Stora N blev korthårig igen
  • Vi köpte två fruktträd
  • Tälta på Öland med barnen och Pluto
  • Blev politiker på riktigt
  • Avslutat Bobbos tävlingskarriär
  • Jag blev 36. Helt ofattbart!
  • Jag bytte jobb
  • Jag var i fjällen för första gången i livet - i Romme, en långhelg.
  • Trappan kom på plats och golv på övervåningen


Negativt under året

  • Igge och Tina dog
  • Jag blev biten av Pluto
  • Hundslagsmål för många gånger
  • Vattenskada
  • Allt gick sönder här hemma - stora kostnader
  • Pengarna räckte inte till det vi planerat
  • Sjukdom i familjen som vänt upp och ner på allt
  • Lilla N;s mystiska sjukdom som gör oss alla galna
  • Höll på att gå in i väggen

Positivt under året
  • Blivit upp över öronen förälskad i Marcelo igen
  • Huset blev renoverat
  • Violettas bröllop
  • Jag blev enormt stolt gudmor till två fantastiskt fina ungar, Alma och Milou
  • Edith kom äntligen till världen. Som vi längtat!
  • Stora N har hittat ro bland sina kamrater
  • Pluto klarade två klasser i lydnad
  • Barnen tävlat Bobbo
  • Hittat ett härligt lydnadsgäng att träna med varje vecka
  • Debuterat i klass 2 i freestyle
  • Debuterat med Pluto i agility
2012 var ett mellanår. Inget speciellt hände. Men känslan är ändå att det varit mycket kamp. Vi har fått slagits mycket om detaljer. Det har varit jobbigt. Men inte katastrof. Jag har inte varit glad, men heller inte deppig. Det har varit bra, det har varit dåligt.

Inga kommentarer: