Translate

onsdag 9 januari 2013

Svart natt

Ont i magen. En fadd känsla i munnen. Mår illa. Vilken början på detta år. Det gör så ont, så ont, så ont. Hatar sånt här. Det finns inget positivt i dessa trasiga känslor. Bara smärta. Vill gråta. Varför kommer inga tårar? Jag vill skrika, men är stum. Jag vill kräla, men jag rör mej inte. Hela mitt inre stormar. Ändå är mitt yttre så lugnt.  Är detta att vara vuxen? Skulle jag kunna spy nu skulle det vara svarta skalbaggar. Bobbo vet att nåt är fel. Han går in och tröstar. Inte mej. Behöver gå och sova, men undrar hur jag ska kunna somna. Ångest. Ont i magen. Ont i hjärtat. Det gör så ont. Jag är så stormande. Jag är så kall. Det går inte. Jag kan inte existera så här! Aj aj aj, det gör ont! Det tar liksom inte slut. Jag kan inte få ro. Har panik. Jag vet att det kommer bli bra. Jag vet det. Det går att fixa. Natten måste bara gå. den svarta natten. Sen tårar. Måste överleva natten. Men det kommer bli en farlig natt. En dålig tystnad. Svart natt. Dåligt. Aj aj aj.....

Inga kommentarer: