Translate

onsdag 2 januari 2013

En tjejdag!

Tjejerna och jag!
Jag var långhårig när vi åkte och fikade. Tjejerna och jag tog en riktigt GIRL-DAY. Vi fönstershoppade, shoppade, fikade och lekte medan Stora N fick gå på bio med sin farbror . Sedan åkte vi och klippte oss. Mittimellan N tog topparna, ca fem centimeter, medan Lilla N klippte samma frisyr som Trassel som korthårig. Det var mer än 2 dm hår som försvann på henne! Jag gjorde samma sak. Jag klippte mej kort, kort. Samma runda frisyr som förra gången. Jag vet att jag passar bättre i kort och får jag bara fixa till frisyren själv sen så kommer jag vara jättenöjd. Vi fortsatte firandet hemma hos bästa 
vännen Åsa, och även underbara Anna kom dit så alla barnen lekte rövare och hade superkul medan vi satt och mös med varandra. Att bara umgås och få vara med varandra är det bästa jag vet! Jag åkte långhårig och kom hem korthårig.



 Föresten kom jag in på universitetet. Så nu ska jag börja plugga heltid om några veckor. Ett år räknar jag med. Kanske längre om det inte funkar med jobbet. Jag är så glad!

Inga kommentarer: