Translate

fredag 22 februari 2013

Sista lägerdagen


Lilla N hade egen stil i bowling, men hon vann!
Sista dagen på judolägret avslutades i bowlinghallen. 20 ungar  med 10 års åldersskillnad samsades om några banor, men det gick faktiskt bra.Lilla N spöade sina motståndare med flera tiotal poäng. Inte illa för en 4-åring. Men det märktes att ungarna var trötta nu. Stora N fick en ny kompis och de höll hårt i varandra och ville absolut spela tillsammans. Nu är det en playdate som ska planeras in, tur att de bor på rätt sida om stan!
 Under judoträningen var det många som gnällde över att de hade ont i axlar, ben och armar. Uppvärmningen var inte lika intensiv som vanligt. Men det är kanske förstårligt med tanke på att de hållt på 10-15 alla dagar.

Jag däremot har varit grymt passiv dessa dagar.Kroppen skriker efter att få röra sej, samtidigt som jag är helt slut på att vara så passiv. Jag är helt knockad! Ont i magen, trött i huvudet och helt klippt färdig. Jag behöver dagsljus! Jag behöver aktivitet!

Inga kommentarer: