Translate

onsdag 27 februari 2013

Dålig dag!


I dag har jag en dålig dag. det gör ont i kroppen på ett hemskt sätt. Hela ryggen, rumpan, låren, axlarna, nacken, fötterna. Händerna funkar inte, ögonen är irriterade. Jag är svullen i magen, har ökat i vikt och känner mej trött fast det varit lugnt i flera dagar nu. Det började igår kväll. Medan jag lagade mat. Sen har det bara förvärrats. Jag stapplar när jag går. Nu på morgonen var jag ute med hundarna. Vädret är strålande, snön glänsande vit. Och jag brukar må bättre när jag får röra på mej, men inte idag. Inget positiv idag alls.

 Så jag får väl tänka tillbaka till helgen när vi byggde snöfort, åkte pulka och roade oss.
 




Bobbo har klonat sej! 
Bobbo fick ju byxorna avklippta och pälsen genomborstad i helgen. Först fick jag lite panik när jag såg hur fult det blev klippt. Men nu tänker man inte på det. På gamla dar har han inte lyckats fälla av sin päls ordentligt och ibland blir det tovor. Byxorna var nu så tjocka att man inte riktigt kom åt underullen och han slutar ju aldrig fälla, så jag hjälpte till lite på traven. Det var inga tovor där men jag tror det är skönt för honom att bli av med lite päls. 

Inga kommentarer: