Translate

lördag 23 februari 2013

GAAAHHA SUR

Sista tiden har jag låtit min kropp förfalla alldeles för mycket. Melodifestivalen gör det med mej varje år. Ungarna vill ha extra mycket mys så det blir popcorn, godis och frukt. Det värsta är att det där liksom skapar mersug, så jag slarvar med maten, äter upp godiset dagen efter och så där håller det på. Hela kroppen blir på dekis. Att ha sportlov har inte gjort saken bättre! Jag har inte tränat, inte rört ordentligt på mej. I dag är det lördag och jag hade tänkt att vi skulle ta igen det idag. Långpromenad, kanske en tur till pulkabacken, varför inte badhuset ( sa jag verkligen det, hatar att visa mej offentligt) men vad händer? Jag får inte sova, och är så grymt grinig. Känns som jag explodera för ingenting. Känns som jag är redo att ställa mej upp och skrika på toppen av mina lungor. GAHHHHHHAAAH! Nästa vecka ska jag vara bättre, göra bättre, planera bättre, må bättre. Det är mitt löfte till mej.

Inga kommentarer: