Translate

söndag 11 september 2011

Ett kärleksförhållande 20 år


Japp nu har vi firat. 20år tillsammans. Vi har haft våra dalar men att leva med Marcelo är faktiskt mest toppar! Personligen är jag inte på topp just nu, därför gav jag oss en resa i 20 års present. Vi drar i början på nästa år. Funderade på att få till det redan nu, men med nytt jobb, Stora N ny i skolan så känns det som jag vill vänta. Och jag gör som jag vill. Vi hade en strålande kväll med god mat, glada barn, mysig film och mycket kroppskontakt. Han var på underbart bra humör och jag var glad. Det kändes fint och mysigt helt enkelt. Och nej, vi gifte oss inte (vet inte hut många gånger jag fått den frågan).


20år i hop det hade jag aldrig trott när jag var 15år. Eller 17. Men nu har vi hängt ihop mer än halva mitt liv.Jag hoppas vi får många fina år till. Hemligheten bakom vår kärlekssaga är respekt för varandras olikheter. Tillit. Och att alltid fortsätta röra varandra. Jag älskar dej Marcelo. På riktigt så gör jag det. Jag är tacksam för att jag har dej. Och jag vill fortsätta vilja ha dej.

Inga kommentarer: