Translate

onsdag 5 december 2012

Tycker inte om

Just nu tycker jag inte om:

Människor som bantar och går ner i vikt.
Människor som  glatt tränar sina hundar.
Människor som "trollar" fram fantastisk rätter till vardags.
Människor som fysiskt tränar den egna kroppen i avancerade klasser.
Äh vad faan, jag gillar inte människor som tränar....
Människor som alltid tycks kunna hålla hela sitt hus städat.
Människor som hurtig drar ut sina barn på äventyr i snön.
Människor som inte är sugna på godis.


Detta beror helt och hållet på min egen gröna avundssjuka, brist på ork och totala brist på storhet. En annan vecka kan ni också få finnas till. Tills dess tänker jag inte tycka om er. Jag tänker vältra i självömkan, vara en liten människa och fundera på livets absoluta orättvisor. Så det så!


Inga kommentarer: