Translate

måndag 26 december 2011

Till mina läsare

Jag har tagit julledigt. Knappt svarat i telefonen, inte startat datorn, lämnat mobilen hemma och sovit till halv elva i morse. Det har varit jätteskönt! Så till alla er som jag inte svarat på SMS ifrån. TACK FÖR ALLA SNÄLLA HÄLSNINGAR OCH TREVLIGA ORD. GOD FORTSÄTTNING TILL ER ALLA! Jag har tappat räkningen på vilka jag besvarade och vilka jag har missat.... sorry. Lagom till julafton blev jag sjuk. Lagom sjuk så att jag orkade med alltihopa. I dag är jag lagom frisk, så jag har orkat plockat undan det värsta, gått en lång promenad haft lite besök men inte orkat storstäda, tvätta eller laga mat. Man måste ju prioritera!


Trots mitt frånvälle hoppas jag alla haft en riktigt bra jul. Och jag har tänkt på er även om jag inte hört av mej. TOMTE PUSS TILL ALLA LÄSARE!

Inga kommentarer: