Translate

söndag 18 december 2011

Julshow

Marcelo och jag!
Årets fest på Marcelos jobb gick av stapeln igår kväll. Vi ringde in vår ständiga barnvakt, Marcelos mamma och pappa, kläde upp oss en del och begav oss iväg. Vi spenderade kvällen på Grand och deras julshow som gjorde att vi skrattade ner oss flera gånger. Marcelo var dock måttligt road, han har svårt för sånna spektakel, men jag tyckte det var kul! Och de andra med. Vi var ovanligt få den här gången, men å andra sidan hann man prata mycket mer med personer jag i vanliga fall mest hejar på. Jag hade riktigt trevligt! Tack snälla för den goda cidern, de härliga drinkarna, det av maten jag kunde äta och för en fantastisk julshow!





Ps: När man ser ett svenskt julbord, får man inte lust att bli vegetarian då? Usch så illa det luktar!

Inga kommentarer: