Translate

tisdag 5 juni 2012

Tisdagen klar!




Japp, jag fixade den här dagen med! Golvet är bestämt, sätts nästa vecka, fotbollsträning för de två stora hann vi med efter att ha inhandlat linsvätska ( varit utan i två dagar). Jag tränade lite trix och minifreestyle med Bobbo, hann babbla med lite föräldrar på träningen, lagat mat, ett nytt recept, diskat, bloggat, sökt ännu fler jobb och fått barnen i säng. Dessutom har jag jobbat ( 9 dagar kvar) 
Marcelo jobbar o sliter.
 Smutsig blir han oxå!
Nu ska jag slänga mej i soffan en stund och vänta på att darlingen kommer hem. Jag är så trött. Nästan läskigt trött. Varje kväll är det som om någon släcker lyset. Jag är relativt pigg, jag känner inte ens att tröttheten kommer, märker inte att ögonen klipper utan helt plötsligt är allt bara svart, jag sover. Men jag är lite gladare. Har lite mer tålamod. Känner mej lite, lite lättare. 
Liksom ser ljuset av skönhet därframme. Måtte sommaren bli bra med soligt väder och varma, sköna dagar vid vattnet!



I morgon har jag kurs med Pluto. Då sjuttsingen ska vi lära oss att gå fot!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Klart sommar kommer bli bra! Vi hänger tillsammans med barnen. Badar. Fikar och gör utflykter! Två trötta mammor och fem vilddjur.
Kram från Grannen!