Translate

söndag 17 juni 2012

GRATTIS INGELA TILL FIN SM PLACERING!


Bild tagen från Team Ingela-facebook grupp från SM 2010
Jag vill  bara passa på att gratulera Ingela till topp tio placeringen i SM i lydnad idag. Om fåglarna viskat rätt är det på en nionde plats som hon till slut hamnade på. Jag är så stolt att hon är "min" instruktör och hjälper till att bråkar runt i min hjärna och mitt sätt att träna. Jag utvecklas så otroligt mycket vid varje tillfälle och hon får mej att höja mina egna ambitioner. Så ett supergrattis till din SM-helg och den fina placeringen. DU ÄR VÄRD VARJE FIN PLACERING DU KAN KAN ERÖVRA!


För er som inte vet om det är Ingela en fantastisk hundmänniska som verkligen vet hur man aktiverar sina egna hundar. Hon jobbar med positiv attityd och lustfyllt lärande. Hon är suverän som instruktör och har alltid tips och idéer på hur man själv ska förbättra sina framgångar. Tack vare henne har jag avancerat i klasserna i lydnad med  Pluto, trots att han knappt är redo. Nu satsar vi på att klara nästa klass nångång under hösten. Med hennes grundliga lydnad kommer han ha alla förutsättningar för att nå elitklass och göra bra ifrån sej såsmåningom. Tack Ingela för att du hade en plats för mej hos dej!

Inga kommentarer: