Translate

tisdag 12 juni 2012

Bra i stunden

Det känns så himla bra just nu! Solen skiner, barnen leker, jag har sålt vårt matbord (så nu måste vi köpa ett nytt, större) jag har bestämt vad jag ska ha för säng till ungarna, tapeterna är klara, träningen går bra med Pluto, Bobbo verkar må bra i kroppen, jag är piggare och har fått kommit i väg och tittat på nya jobb. Idag har jag i stort sett städat bort mina sista saker på skolan.Lite pennor och de sista filerna på datorn är det som återstår som är mitt. Resten är till för nya läraren. Jag har sagt nej till kvällsaktiviteterna på jobbet. Ingen middag, inget tårtkalas och ingen superkväll med upptåg på fredag. I stället ska jag vara hemma med mina barn, mina hundar, min Marcelo och min Patte - den mest underbara i mina öron! Som jag har saknat min familj! Just nu känns det riktigt, riktigt bra för stunden!

Inga kommentarer: