Translate

lördag 2 juni 2012

En lördag

  • Har haft en kompis till barnen här idag. Mamman och jag bondade, hon är jätte trevlig. I mer än 5 timmar pratade vi, åt melon och drack te och kaffe.
  • Pratade med en av mina vänner, för första gången på två veckor. Har hållt mej borta. Tankar energi fortfarande. Ska bli pigg snart igen. 
  • Positivt, kan fortfarande lösa konflikter mellan barnen med tålamod. 
  • Har städat upp centrala delar av huset så nu går vi inte in i en garderob när vi kliver innanför ytterdörren, jag hittade en diskbänk i köket, vi ser TVn från soffan barnen har fått lite övertäckt golv och fått plats att leka i sitt rum och vi kan gå i vardagsrummet igen! Åhh vad jag längtar tills de är klara med huset!
  •  Positivt är också att jag hade en jätte bra arbetsdag igår som jag fortfarande lever på!
  • Funderar på att köpa en tillfällig våningssäng till ungarna.
  • Jag skulle ha tävlat, men bilen brakade när jag funderade på att åka igår kväll. Tog det som ett tecken och har vilat, vilat.
  • Hundarna har haft det tråkigt. I morgon blir det skogen och lydnadsträning!

Inga kommentarer: