Translate

söndag 24 juni 2012

Djurens dag


Stora N var så stolt när han dagarna innan avslutningen fick visa upp sin hund Pluto på skolans Djurens dag. Många hade med sej hästar, kaniner, hamstrar, katter och vandrande pinnar. Jag jobbade och kom lite sent så 
Stora N blev omsvärmad av förtjusta flickor på skolgården.
Pluto blev den stora attraktionen eftersom många djur hunnit åka hem. Både Stora N och Pluto skötte sej jätte bra. Jag satte mej en bit i från och lät min son ta hand om uppvisandet av has hund. Visst kollade Pluto lite oroligt efter mej ett par gånger, 
Pluto i mitten omringad av barn som ville klappa. Han trivdes!
men när han såg att jag var kvar lät han alla hälsa och klappa på honom utan att dra i koppel eller tycka att det var obehagligt. Jag tror han skulle bli en suverän vårdhund. Vi får väl se.....

Inga kommentarer: