Translate

tisdag 7 februari 2012

V7 back to 0

Jag, trind och såå jag sent en tisdag.
En vecka med godis, lite träning och faktiskt en hel del sömn. Resultatat på vågen vill sej inte riktigt. Min viktökning fortsatte under förra veckan ett par dagar. Men när jag fyllde på kvoten med lite choklad och glass så hände grejer! Då började jag helt plötsligt tappa tiondelar igen! Så även om veckans minskning inte är så stor sen förra veckan är det ändå mer än ett halvt kilo mindre än i torsdags.... och det får väl vara ett stort steg för mej? Det mest positiva under veckan är annars att fettprocenten fortsätter att sjunka och muskelmassan har ökat lite. Nu är jag nästan tillbaka på ruta ett med vikten. Jag väger nästan samma nu som v 3. Hur jag ska fortsätta ahr jag ingen aning om. Men lite glass verkar ju funka.....

Resultat v 7
Vikt: - 0.4
Fett: -0.1%
Nöjdhetsindex: 7 - godis i all ära, det är gott ,men inte sjutton mår man bra av det! Och jag vill nog ha mer träning egentligen. Lite styrketräning, promenader och lite judo har varit programmet för veckan. Mindre portioner har skapat panikhunger varannan timme, men jag vänjer mej nog snart!
Må-bra-index:6 Det har varit en omtumlande vecka på ett personligt plan. Modet har gått i vågor och godiset har en dålig inverkan på mitt välbefinnande, även om suget fortfarande är stort.

Inga kommentarer: