Translate

söndag 17 mars 2013

Party

Ingela 40år med sin älskade Minttu
I går var det fest. Ingela fyllde 40år och det firades med en dunderkalas ute i obygden i Fyllingarum. Och jag var bjuden! 
Klart jag åkte dit! Det bjöds på god mat, och de hade fixat så fint med glutenfritt så jag åt av allt i ren tacksamhet. Med tanke på hur mycket de bjöd på så är det horribelt mycket mat som passerade magsäcken igår. Så idag när det var dags för frukost fick jag i mej ett par skedar yoghurt. Undra om jag kommer kunna äta på hela veckan, så mätt är jag! Ingela är ju en galet, knasig person och det märktes på festen när alla galet, knasiga vänner ställde till med allehanda uppträdanden, sånger och sketcher.
Incidenten med polisen spelades av bästa vännen, Ingela gömmer
ansiktet i händerna och skäms...
 Jo, vi får väl erkänna att efter några cider stod vi också däruppe med våra leksakshundar och gick fot med alla dessa konstiga kroppsrörelser som hon tvingar oss att utstå under träningarna. Vi skrattade mycket och länge under kvällen. Men mycket energi gick åt lite mer ..... hmmm... kvinnliga problem. Jag har mens. Har haft det i några dagar. Men under gårkvällen bestämde sej syndafallet för att komma. Att resa sej var som att kissa på sej. Många turer till toaletten, trippla bindor och ändå bekymmer...... ja, det tog lite fokus kan man ju säga. Men.  men...  Vi i stadsgänget åkte gemensamnt hem med Bibban. Ingela sa så snälla saker till mej strax innan vi åkte vid midnatt och de ska jag processa under dagen, känner jag.


PAAAAARTY!

Jo då, vi var oxå uppe med våra jyckar och uppträdde. Härliga tjejer!

Inga kommentarer: