Translate

måndag 4 mars 2013

Allt är bra igen måndag?

Inte så fräsch, men står upp!
Måndag och jag borde ha nu kommit ur koman som kroppen hamnat i. Efter att ha vrålpluggat under söndagen, vilat hela lördagen och ställt allt på HOLD sen i onsdags när jag vaknade med smärta i varenda por i kroppen borde jag har preppat kroppen för den här veckan. Smärtan är nästan borta. Men tröttheten kvar. Känner mej osocial. Vill låtsas som om jag inte läser mejl och sms. Men det gör jag ju.... Efter att ha varit jublande lycklig för att ha gjort ett bra jobb har det nu varit ris och ros. Ömsom vin ömsom vatten. Sedan skulle jag vara på tre ställen samtidigt; judo, hundträning och på universitetet. Eftersom bilen rasade förra veckan var det ett lätt val. Jag var tvungen att åka till skolan. Ska jag fixa det här så måste jag sköta mina studier. Jag är på gång. Jag kan vara aktiv. Kroppen lyder. Värker inte men jag behöver mer tid att läka och komma tillbaka. Så halv pausknappen är fortfarande på.

Inga kommentarer: