Translate

måndag 16 september 2013

Tintin is in da house!

FotoFotoTintin kom in med buller och brak och nu är jag gudmor till världen sötaste prick! Hur underbar som helst. Han var en liten piraya i tio minuter, annars var han bara snäll och go. Mjuk och blank i pälsen och helt fantastisk med ungarna. Äntligen fick jag träffa honom. Det har kommit lite sjuka och ett bröllop i vägen. 
Foto
Milou...
Bonus på kuppen var ju såklart att få gulla med guddottern också. Sen är det aldrig fel att få några kloka ord från min allra bästa vän heller såklart. Hon öppnar alltid mina ögon och skänker harmoni, även om hon inte alltid håller med mej..... precis som vänner ska vara. Önskar vi bodde grannar. Så enkelt allt umgänge skulle vara då!

Hittar inte sladden måste lägga in bilderna från mobilen till bloggen via den här vägen. Här är min gudson Tintin
och Tintin.

Inga kommentarer: