Translate

söndag 15 september 2013

Nya framtidsplaner????


Getter, olika raserJag har börjat hitta ett nytt mål i livet. En ny dröm, en ny plan börjar ta form i mitt huvud, men frågan är om den går ihop med mina andra drömmar och planer. Jag vill inte ta mej vatten över huvudet, samtidigt som jag verkligen skulle vilja testa. Det jag är inne på har jag  noll erfarenhet och kunskap om, men samtidigt känner jag att om andra kan varför kan inte jag? Helat mitt liv har mina planer stoppats av att jag tror att allt måste göras så stort. Nu är planen liten skala och mer lycka. Kanske det kan gå ihop sej då? Men jag är livrädd, samtidigt är jag så redo! Weird kombo! Nu ska jag ta ett år på mej att ta reda på HUR jag ska göra. Sedan ska jag bestämma mej om det är värt det. Är det det så satsar jag!

1 kommentar:

Linda sa...

Nu blir jag nyfiken!! Vad ska du hitta på?? Jag tycker att det är kul med människor som vågar förverkliga sina drömmar!! Lycka till!