Translate

måndag 11 augusti 2014

Alla borde ha en anka

Marabou och jag
Jag är van att vara ute. På jobbet är jag inne, inne, inne och lite mer inne. Idag var det fantastiskt att få komma hem och kramas lite med Kakan, hänga lite i hönsgården, städa ur den, kramas lite med Marabou och busa med hundarna. Att få komma hem och vara med djuren en stund, det förändrar allt. Precis allt. Det påverkar sinnesstämning, lyckan, lugnet, återhämtning. Jag är så kär i mina djur. 
Jag och älskade Pluto
Jag är så glad att jag har dem. Att bränna ut sej när man har medicinen på gården, det är inte så troligt. Det är vad jag fokuserar på eftersom jag vet att hösten kommer bli stressig.
Min Kakan. Hon är så sjukt fin!

Bästa Bobbo och jag

Men en timme i med djuren förändrar verkligen mitt måeende. De är så gosiga!





Tillsamans!








Inga kommentarer: