Translate

tisdag 30 juli 2013

Minisemester

Jag och dottern var i Tallinn tidigare i år. Då besökte
vi denna badanläggning.
Det gick inte som vi tänkt oss. Egentligen skulle vi ha bokat för länge sedan. Men det bidde inte så. Jag och Lilla N ska på minisemester tillsammans. Jag och Mittimellan N åkte ju till Tallinn, jag och Stora N ska till London i oktober och jag och minsta dottern skulle till.... västkusten. Men det finns inga stugor att hyra! Visst är det med lite kort varsel. Men ändå! Jonna och Edith ska med. Att hitta roliga aktiviteter för två 30+are en 5åring och en 1åring.... det är inte helt lätt. Men jag tror jag hittat det ultimata semestrandet för oss. Men det gick inte att boka online, så nu inväntar jag svar på mejlet och hoppas att det finns plats för oss fyra. Gissa vad som kommer få hänga med???? Jo CYKLARNA!!!! Kan det bli en bättre vaccation? HA HA HA. Cykel, dotter, underbar vän och förträffliga Edith! Jag kommer skratta hela semestern! Om det nu finns plats för oss. Så håll tummarna!

Inga kommentarer: